Böörrrrrrr!

Tidig morgon i Göteborg. Jag har packat färdigt för en tur upp till Örebro där det planerades re-union med jurist-gänget. Då hade man gjort det till en vana att sätta sig på Örebro-tåget och invänta de sega 2 h och 50 min på intercitytåget. Jag roade mig bäst jag kunde med läsning och fotande. :)


Snötäcke över Sverige, bara några få mil norr om Göteborg. Fint!

 

Om det var kallt i Göteborg så var det nog ännu kallare i Örebro! Ni vet så där illa som det blir när man inte ens känner att näsan rinner för att snoret hinner frysa till isklumpar när man drar in. Usch!

Men ack så mycket mer värme när man träffade alla igen! Tycker ändå man har hållit sig hyfsat uppdaterad på allt som händer/har hänt men det är ju detaljerna man är ute efter ;)

Vi pratade länge om alla händelser de senaste året. Alla stod i någon form av förändring. Flytta skulle alla göra, vissa nära, andra till andra sidan jorden! Kul att det händer saker iaf :)


Jenny och Johanna som kommer att plugga i Uppsala, nära Sthlm och mig. Roligt!

 

Vi pratade, vi åt, vi pratade och åt lite till. Sedan gick vi på roligare grejer. Ost och vin bricka och därefter utgång. Det skulle ju blivit vårat kära häng-ställe Pitchers... men till vår stora förvåning var det ständgt! Förstår inte hur detta är möjligt, de har ju aldrig stängt.. Något besvikna gick vi istället till O'learys efter att ha fått två hinkar med vatten över oss rakt från skyn. (Eller ja.. från ett fönster för att vara exakt, snorungar (!)).

Kvällen slutade ändå lyckligt. Det är minnen att sitta med tjejerna på en bar och bara njuta av stunden :)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0