Home, beautiful home

Nu har man gjort sig lite mer hemmastadd.

Jessica som har den fina lägenheten i Stockholms ytterkant, har verkligen gjort fint åt oss! Då känns det bara ännu roligare att flytta in.

De senaste dagarna har jag utforskat Sätra och Skärholmen och blivit positivt överraskad. Det är gångavstånd till Heron City och till Skärholmens köpcentrum, gym, samt massa stora matvarukedjor vilket är ett stort plus!

Har även kollat in universitetet och börjar få lite mera pelj på tunnelbanetrafiken :P
Kan inte påstå att jag har spenderat allt för mycket tid i centrum... har väl mest satsat på att ha näsan i kurslitteraturen.
Är det inte konstigt. Flera år har man kämpat för att ta sig in. Och vad får man? En hel hög med kurslitteratur! Och ett "varsågod, trevlig läsning... om några veckor är det tenta.."

Det gör inget. Det är väl lite det man vill ändå... Komma igång med plugget. Och jag har bestämt mig för att läsa termin ett och två samtidigt. Vilket betyder dubbelt så mycket kurslitteratur och stress - men jag blir klar ett halvår tidigare :)

http://ledigajobb.files.wordpress.com/2008/08/gamlastan_from_katarinahissen_stockholm_swe.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0