This is a legend of eight sisters, Herold was the famous one

Har i princip packat färdigt inför Stockholm - dock två veckor kvar innan jag åker. Så här lång framförhållning har jag nog aldrig haft.

Jag hoppas att dessa två veckor går snabbt så att jag inte behöver så och stampa på samma ställe som jag hittills har gjort. (... kort avbrott för att kolla föränrdingar på sista-minutenresor.) Nix. inget nytt.

Det mesta känns motbjudande. Gå ut och gå en sväng? Nä, för kallt. Borde ut och träna. Nä, för kallt. Varför bor man i detta kalla klimat? Skönt att jul och nyår är över iaf - och jag hoppas verkligen att kylan släppar snart så vi kan få vår igen. Annars blir det en sista minuten mitt i terminen bara för att få ett smakprov av andras vardag. :)

Ja, jag kommer nog aldrig släppa den tanken, att gräset är grönare på andra sidan. Frågar du mig så tycker jag det är hälsosamt - sluta aldrig sträva efter något högre och bättre!


http://static.panoramio.com/photos/original/5477469.jpg
Maggio "Jag längtar alltid härifrån men aldrig hem"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0