Kändisar å sånt

Det var ett tag sedan jag skrev.. Men så mycket har inte hänt. Har varit lite i gbg trots problem med både SL och SJ. Iofs har SJ-problemen bara varit till fördel för mig eftersom de erbjuder fria ombokningar. Så jag är nöjd :) På resan tillbaka till sthlm igår eftermiddag så fick jag tom åka i första klass vilket bl.a inkluderar fritt internet och fri frukost och allt detta för endast 95:-

Som sagt, göteborg i ett par dagar. Det var soligt och fint och mycket hanns med. Påväg dit var mitt tåg över två timmar försentat vilket gav mig mer tid att plugga på tåget :P Samt att jag fick syn på hela tre B-kändisar på samma tåg. Wehoo. :P
Inte nog med det, väl i gbg såg jag en ny kändis - Stefan Ingves höll en föreläsning för CBS på Chalmers. Det ni :)

Gbg bjöd även på matmässa, utbildningsmässa, en kär återträff med teatervän samt en rolig och tuff badmingtontimma med Darling - jag känner fortfarande av träningsvärken (!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0